Előkerültem

2013.11.09. 04:11

Megígértem, bár sokat késtem vele, de zajlottak az események, volt egy kisebb fajta alkotói válság is, amit valószínűleg saját magamnak okoztam, a saját magam által teremtett körülményeknek köszönhetően, ettől függetlenül ez nem változtat azon a tényen, amit már az előzőekben közöltem.

Annyi, hogy kicsit vértfrissítünk, írások mellett gondolatfélék is várhatóak, no meg zene persze. Ha Neked ez nem tetszik, akkor is.

Ide akartam még az előbb egy pofás kis bölcseletet, vagy valamit, de mivel három óra múlva kelek, így zene lesz.

Legyetek jók, ha tudtok.

A bejegyzés trackback címe:

https://utopiak.blog.hu/api/trackback/id/tr945621492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása